måndag 7 december 2009

Välkomna!

Välkomna allihopa; vem du än är och var du än kommer ifrån.

Jag har skapat den här bloggen i egenskap av att jag är en stor entusiast av radioteater, allra mest den som är skapad på Sveriges Radio. På den här bloggen kommer jag lägga ut vitt skilda föreställningar som jag har samlat på mig genom de sista åren. Vissa är inspelade direkt från radio och vissa har jag hittat på andra håll. Det främsta syftet är att försöka sprida Radioteaterns olika föreställningar och ge fler människor tillgång till dessa fantastiska audiovisuella upplevelser.

Jag kommer lägga upp samtliga föreställningar som jag har i min besittning. Det är en hel del och jag kommer göra det när jag har tid och lust. Om du sitter på någon smaskig raritet så får du gärna kontakta mig så att jag kan lägga upp den här på bloggen.

1 kommentar:

  1. Lever den här bloggen fortfarande? Jag har nämligen just upptäckt den. Mycket intressant. Om den fortfarande är i bruk skulle jag önska att Tintin också fanns på Megaupload eftersom länken till rapidshare inte fungerar. Det är sällan rapidshare fungerar som det ska. Hoppas på fler teatrar. Jag gillar Radioteatern mycket.

    SvaraRadera